GSM dla wszystkich

Forum dla szeroko pojetej rzeszy milosnikow i uzytkownikow telefonow komorkowych. Mile widziani wszyscy - od kompletnych laikow po specjalistow w tej dziedzinie.


#1 2010-02-04 10:51:34

 moniqa_l

Bywalec

Skąd: warszawa
Zarejestrowany: 2009-12-30
Posty: 19
Punktów :   
Model telefonu/ów: sciphone i9
Operator: orange

PADŁ GŁOŚNIK, TELEFON MILCZY

Mam duży problem i wielką prośbę jeśli ktoś ma JAKIKOLWIEK POMYSŁ.
Dziś rano zadzwonił telefon i zanim zdążyłam podbiec i odebrać przestał dzwonić. SAM. NAPRAWDĘ SAM!!! I od tej pory jest głucho. To znaczy osoba dzwoniąca do mnie mnie słyszy ale ja nie słyszę nic. Żadnych dźwięków, muzyki ani słów rozmówcy.
Co mam z tym fantem zrobić???
Dodam jeszcze że jestem kobietą i nie znam się na sprzęcie tak więc nie wiem czy potrafię cokolwiek rozkręcić.
Proszę o pomoc

Offline

 

#2 2010-02-04 13:00:37

silvestr1988

VIP

13939743
Zarejestrowany: 2009-09-20
Posty: 231
Punktów :   18 
Model telefonu/ów: i9+++ // Samsung ETERNITY
Operator: 36i6

Re: PADŁ GŁOŚNIK, TELEFON MILCZY

witaj

Z tego co mowisz to mysle ze najlepsze rozwiazanie to oddanie na gwarancje... jesli jej nie masz to oddaj do serwisu powinni naprawic. A lista serwisow juz byla podawana na forum jak pamietam A co do usterki... to mam nadzieje ze to tylko glosniczek... bo jak cos wiecej (jesli nie masz gwarancji) to telefon tylko do kosza lub na allegro jako uszkodzony. Ale badzmy dobrej mysli W liscie serwisow byl podany takze nr. telefonu jak pamietam wiec mozna zadzwonic i popytac

pozdrawiam


'Bold anD brilliant. The resultS are some stunning moments oF perfection' 
'We are all that we are...'

na GG proszę pisać tylko w sprawach nie poruszanych jeszcze na forum w przeciwnym razie beda ignorowane.

Offline

 

#3 2010-02-04 13:25:59

 moniqa_l

Bywalec

Skąd: warszawa
Zarejestrowany: 2009-12-30
Posty: 19
Punktów :   
Model telefonu/ów: sciphone i9
Operator: orange

Re: PADŁ GŁOŚNIK, TELEFON MILCZY